Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss via foretag@sthlm.friskissvettis.se gällande företagsavtal, volymrabatter på träningskort samt för mer information och bokning av inspiration/träning för företag.

Förmåns-/friskvårdsportaler
Vi samarbetar med E-passi, Benify och Wellnet.

Beställning av träningskort

Fakturakunder beställer träningskort via medlemsservice@sthlm.friskissvettis.se, uppge kundkod/org.nr.

Övriga avtalskunder köper träningskort på våra anläggningar.

Boka en inspirationsboost

Prova på företagspass med ledare, 55 min, 2 450 kr
Företagspass 10 ggr med ledare, 55 min, 20 000 kr
Träningsföreläsning, 60 min, 7 500 kr 
Träningsföreläsning 4 ggr/år60 min, 25 000 kr
Kom igång: träningsföreläsning + 2 pass med ledare, 11 000 kr
TeamBoost i träningsappen Friskis Go

Priserna är exklusive moms (6%)

Mejla foretag@sthlm.friskissvettis.se

TeamBoost - kör en utmaning i Friskis Go

Få till en skön träningsrutin och boosta teamkänslan samtidigt som ni får tillgång till all vår digitala träning i Friskis Go. Friskis TeamBoost är tre grymma grejer i ett. Det är enkelt och smidigt ett haka på och funkar för alla oavsett träningsvana. Vill ni göra en kul aktivitet tillsammans i företaget och få rörelse på köpet så är det här grejen! 

Kontakta foretag@sthlm.friskissvettis.se för mer information.

Hyr träningshall eller konferensrum

Hos oss kan du hyra en hall för aktiviteter inom idrott, träning och friskvård.

På F&S Hagastan, Gävlegatan 22, finns även ett konferensrum som rymmer upp till 40 personer.

Läs mer och boka

Tre hemma - två på jobbet

Få till träningen oavsett hur arbetsveckan ser ut. Med ett tvåföreningskort kan du träna på F&S Stockholms 16 träningsställen + i en annan förening för 5 000 kr/år. Gäller ihop med en av följande föreningar: Danderyd/Täby, Haninge, Huddinge, Järfälla, Lidingö, Norrtälje, Nynäshamn, Sollentuna, Södertälje, Tyresö, Väsby och Åkersberga. En medlemsavgift på 100 kr per kalenderår tillkommer. Köps här eller på anläggningen.

Tre tips för gladare och friskare medarbetare

1. Inför rörelsepauser på möten >60 min. Timeout / Klassisk paus för kropp och själ. Bryt stillasittandet!

2. Se till så alla använder friskvårdsbidraget. När vardagsmotionen minskar behöver vi komplettera med mer träning. Starka kroppar tål stillasittandet bättre än svaga.

3. Gör Friskisindextestet med alla medarbetare. Svara på frågor om rörelse, glädje och gemenskap, få ett snitt och bestäm er för att höja det och hur ni ska göra för att lyckas. Till testet