Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss via foretag@sthlm.friskissvettis.se gällande företagsavtal, volymrabatter på träningskort samt för mer information och bokning av inspiration/träning för företag.

Förmåns-/friskvårdsportaler
Vi samarbetar med E-passi, Benify och Wellnet.

Beställning av träningskort

Fakturakunder beställer träningskort via medlemsservice@sthlm.friskissvettis.se, uppge kundkod/org.nr. Övriga avtalskunder köper träningskort direkt på någon av våra 16 anläggningar.

Boka en inspirationsboost

Prova på företagspass med ledare, 55 min, 2 450 kr
Företagspass 10 ggr med ledare, 55 min, 20 000 kr
Träningsföreläsning, 60 min, 7 500 kr 
Träningsföreläsning 4 ggr/år60 min, 25 000 kr
Kom igång: träningsföreläsning + 2 pass med ledare, 11 000 kr
PT för team och ledningsgrupper

Kontakta foretag@sthlm.friskissvettis.se

Hyr en träningshall eller ett konferensrum

Hos oss kan du hyra en hall för aktiviteter inom idrott, träning och friskvård. På F&S Hagastan, Gävlegatan 22, finns även ett konferensrum som rymmer upp till 40 personer.

Mer information och bokning

Tre hemma - två på jobbet

Oavsett hur veckan ser ut kan man enkelt få till träningen med ett tvåföreningskort. Träna på F&S Stockholms 16 träningsställen + i en annan förening för 5 000 kr/år. Gäller ihop med en av följande föreningar: Danderyd/Täby, Haninge, Huddinge, Järfälla, Lidingö, Norrtälje, Nynäshamn, Sollentuna, Södertälje, Tyresö, Väsby och Åkersberga. En medlemsavgift på 100 kr per kalenderår tillkommer. Köps här eller på lokalen.

Bild på träningsappen Friskis Go

Träna var du vill

Ladda ner träningsappen Friskis Go och få inspiration att träna när och var du vill. I appen finns olika typer av träningsprogram, träningstips, utmaningar och tävlingar – en källa att ösa ur för peppande och varierad träning. Med hjälp av Friskis Go kan du också logga och planera din träning. Eller varför inte peppa och utmana kollegorna om man inte har möjlighet att ta sig till träningen tillsammans.

Mer om Friskis Go

Tre tips för gladare och friskare medarbetare

1. Inför rörelsepauser på möten >60 min. Timeout / Klassisk paus för kropp och själ. Bryt stillasittandet!

2. Se till så alla använder friskvårdsbidraget. När vardagsmotionen minskar behöver vi komplettera med mer träning. Starka kroppar tål stillasittandet bättre än svaga.

3. Gör Friskisindextestet med alla medarbetare. Svara på frågor om rörelse, glädje och gemenskap, få ett snitt och bestäm er för att höja det och hur ni ska göra för att lyckas. Till testet