Vi jobbar löpande med att förbättra funktioner och användarvänlighet. Prio just nu är exempelvis att få igång ledarsök och pushnotiser samt att anläggningsval som görs i passfiltret ska sparas.
Har du frågor eller inspel? Hör av dig till medlemsservice.
Uppdatering 28 juni
- Problem med utloggning är löst
- Meddelanden på pass, ex barntillåtet och var det är incheckning, syns igen i Android
- “Bekräfta”-knappen i filtret syns nu på mindre enheter
- Kalendern i filtret börjar på måndag (om din telefon är inställd på svenska)
- Bugg: funkar inte att välja pass i filtret för vissa
För att få det att funka kan du klicka på filtrera och sedan går tillbaka till filtret. Vi jobbar på att fixa problemet så snart som möjligt!
Uppdatering 31 maj
Nya versioner har släppts för att förbättra hastigheten för de som har problem med att det går segt. Vi har prio på att jobba vidare med det, samt lösa att vissa fortfarande loggas ut löpande.
Uppdateringar 8 maj
- Uppdaterat filter
- Ny röd ikon längst upp till höger på Utforska-sidan där du kan göra anläggningsval. De val som görs där sparas även i passfiltreringen samt att det styr vilka kategorier som syns på utforska-sidan. Anläggningsval som görs i passfiltret sparas fortfarande inte, kommer fixas framöver.
- Du hamnar på samma plats i passlistan när du går in på ett pass och sedan går tillbaka.
- Lättare att hitta "Min profil".
Uppdateringar 13 mars
Så kommer du igång med bokningsappen
- Ladda ner Mitt Friskis på App Store och Google Play och logga in med din e-postadress och valt lösenord.