Spela video

Pausa. Släpp in känslan.

Vi vet att du har mycket, och att orken knappt räcker till som det är.


Därför är Friskis&Svettis en frizon. Hit kan du komma precis som du är. 


Kom och ta några djupa andetag. Släpp in känslan. Tanka ny energi.

Det är inte svårt och det tar mindre än en timme. Vi hjälper dig hitta träningen du längtar till.



Hitta träningen du längtar till

70 olika träningsformer

Styrkepass, löpning, jympa, dans, yoga, spinning, indoor walking eller gymträning. Oavsett om du vill bli starkare, rörligare eller piggare har vi träningen för dig.

1000 pass i veckan

Våra ledare ger passen sin egen unika prägel och personlighet. Tuffa intervallpass, mjuk yoga, endorfinrusig löpning eller fokuserad skivstång. Oavsett vad du väljer, vill vi ge dig en upplevelse utöver det vanliga.

17 fullutrustade gym

Våra gym är fullt utrustade med moderna maskiner, podier och fria vikter. Här kan du träna själv eller på pass för att få tips och ny inspiration. På plats i gymmen finns tillgängliga tränare för att guida, tipsa och svara på frågor. Tränarhjälpen ingår självklart i ditt träningskort, precis som alla pass. Mer om våra gym.

 

18 träningsställen i Stockholm

I ditt träningskort ingår all träning på alla våra 18 träningsställen – från Kista till Farsta och i centrala Stockholm – och alla pass utomhus.

Träna 05.00-24.00

Få tid till träningen. På fem av våra anläggningar kan du träna från tidig morgon till midnatt: 05-24 söndag-torsdag och 05-21 fredag-lördag.

Få hjälp att komma igång

Bli starkare eller få upp flåset. Få in vanan och hitta lusten. Vi guidar dig gärna för att du ska hitta din grej.

Börja träna

Ta träningen till nästa nivå

Bland våra över 70 träningsformer finns möjlighet att växla upp och testa nytt. Låt våra tränare utmana din i gymmet eller testa pass där du kan spränga dina gränser!

Medlemmarna som skapade kampanjen

Friskis&Svettis medlemmar har varit avgörande i skapandet av höstens kampanj. Här kan du läsa om de eldsjälar som bidrog med sin tid och sitt engagemang.