Nu behöver vi vara ovanligt mycket ifrån varandra. Samtidigt behövs rörelse och gemenskap mer än någonsin.

Därför har flyttat många pass utomhus och anpassat både gruppträningen och gymträningen inomhus. Dessutom har vi tagit fram digitala passa att varva med. Häng på det som passar dig.

Tillhör du en riskgrupp? Då rekommenderar vi dig att träna med oss digitalt, tills vi kan ses fysiskt igen <3

Spela video

träna ute med friskis

Cirkelfys, HIT, Coreflex eller löpning med himmelen som tak. Häng med oss ut!

Få träningspepp utomhus

Nu satsar vi stort på att flytta träningspass utomhus. Perfekt för dig som vill hålla igång men inte kan eller vill träna inne just nu.
Testa till exempel cirkelpass, kettlebellpass, HIT, Coreflex, löpning eller cross, som kombinerar löpning och styrketräning. Passen utgår från de flesta av våra anläggningar.

Sök på temapass uteträning i schemat, för att se veckans pass. Utbudet fylls på löpande så håll utkik!

träna hos friskis

Gym och gruppträning för alla.

17 träningsställen – öppna för dig

Alla våra 17 träningsställen har öppet. Välkommen in, du som är helt frisk och som inte tillhör någon riskgrupp. På våra gym, finns tränare som hjälper dig att komma igång. Gruppträningen har färre platser än vanligt för att du ska kunna fokusera helt på rörelseglädjen.

träna hemma med friskis

Prova ett digitalt pass - helt gratis!

Fortfarande lite opepp?

Träna på nolltid

"Jag är trött. Det har varit en lång vecka. Jag har godis hemma". Vi fattar, det finns hur många ursäkter som helst för att inte träna. Men att träna behöver inte nödvändigtvis ta lång tid. 10 minuters träning är bättre än inga minuter alls.

6 tips när du är opepp på träning

Hitta rutiner som håller

Det är lätt att gasa på och köra igång i januari. Men många kommer av sig efter bara några veckor. Med en schysst rutin blir det lättare att hålla i träningen i både lust och olust. Här kommer våra bästa tips!

Så skapar du en schysst träningsrutin

Få inspiration på ett pass

Tuffa spinningpass, mjuk yoga, endorfinrusig löpning eller fokuserad skivstång. Oavsett om du vill bli starkare, rörligare eller piggare har vi träningen för dig. Välkommen att testa så kommer träningslusten kanske smygande. 

Välj bland 70 olika träningsformer