Med himlen som tak

Nu flyttar vi ut ännu mer träning! Perfekt för dig som vill hålla igång men inte kan eller vill träna inne just nu. Om det inte står något annat nedan är passen endast för dig som är medlem och har gruppträningskort i Friskis Östersund. Du checkar in dig utomhus hos ledaren på plats.

Uteschema start 20 april

Måndag

10.00 Cirkelgym soft, utegymmet på ICA Maxi, platsbokning

11.30 HIT (45 min), utanför Friskis Stadsdel Norr, platsbokning

Högintensivt, hårt och härligt! Vi kombinerar styrketräning med raka, svettiga konditionsövningar. Släng på  gruppkänsla och tryck gasen i botten. Du tränar hela kroppen med kroppsviktsövningar och ibland även med redskap som kettlebells, bollar och gymband.

18.30 IntervallFlex, utanför Friskis Frösö Strand, platsbokning. Liggunderlag finns att låna.

Tisdag

18.00 Cross familj, samling utanför Friskis Stadsdel Norr, drop in. Passet är gratis!

Tillsammansträning utomhus för vuxna och barn från 6 år. Ett lekfullt pass med hopp & spring & roliga styrkestationer.

18.30 Cirkelfys, utanför Friskis Frösö Strand, platsbokning

Onsdag

10.30 Cirkelgym soft, utegymmet på ICA Maxi, platsbokning

11.30 Cross soft, samling utanför Friskis Frösö Strand, drop in. Passet är gratis!

Häng med på en energifylld promenad som varvas med styrka och rörlighet.

17.00 Styrka, utanför Friskis Stadsdel Norr, platsbokning

Här tränar du hela kroppen med enkla övningar och redskap som kettlebells, gymband och fria vikter. Du tränar i ditt eget tempo och behöver inte tänka på takten i musiken.

18.00 Yoga walk, samling utanför Friskis Stadsdel Norr, platsbokning

Promenad med närvaro och fokus varvat med stående yogaövningar.

19.00 Löpning cross, samling utanför Friskis Stadsdel Norr, drop in. Passet är gratis!

I Löpning cross varvar du mellan att springa en bit och stanna för att göra övningar med den egna kroppen som belastning - ofta pulshöjande och med fokus på styrka. Löpning cross passar dig som har varit ute och kutat lite förut och som vill ha ett allt-i-ett-pass. Du tränar både din kondition och styrka och tränings- och gemenskapskänslan är hög. I samarbete med Hej Främling! och Inlöparna.

Torsdag

18.00 Yoga walk, samling utanför Friskis Frösö Strand, platsbokning

Promenad med närvaro och fokus varvat med stående yogaövningar.

Fredag

15.30 HIT (45 min), utanför Friskis Stadsdel Norr, platsbokning

Högintensivt, hårt och härligt! Vi kombinerar styrketräning med raka, svettiga konditionsövningar. Släng på  gruppkänsla och tryck gasen i botten. Du tränar hela kroppen med kroppsviktsövningar och ibland även med redskap som kettlebells, bollar och gymband.

Att tänka på

  • Träna enbart när du är frisk
  • Håll avstånd även utomhus
  • Klä dig efter väder