För att kunna boka sig så måste man använda Mitt Friskis Appen eller logga in via länken på hemsidan.
Man måste vara medlem i Friskis & Svettis och ha ett giltigt träningskort/klippkort.
För att kunna komma igång och boka dig så måste du ha laddat hem Mitt Friskis Appen och loggat in så du ser att det fungerar
Möjlighet finns att boka via sms till ledarna på respektive ort om det någon gång behövs, dock är det inte säkert att den bokningen blir genomförd direkt.
Det kan alltså hinna bli fullt på ett pass innan sms-bokningen hinner föras in.
För att vi ska kunna registrera in dig i systemet för att få behörighet att kunna boka vill vi att ni fyller i denna blankett Medlemsregistrering F&S Östhammar och skickar det till webbokning@osthammar.friskissvettis.se, vi vill också att ni bifogar kvitto/bevis på att ni betalat så att vi kan registrera korten för att du ska kunna logga in & boka dig..
När ni blivit registrerade så kommer ni få tillgång till bokningen i Mitt Friskis Appen eller via bokningslänken på hemsidan.
Är du inte medlem eller har giltigt träningskort kan du alltså inte boka plats på annat sätt än via sms. Enstaka motionärer utan medlemskort och träningskort får sms'a till bokningsmobilen på resp ort.
Alunda: 0768-691869, Gimo 0733-785112, Östhammar 076-1070206, Öregrund 073-8762332
Det är viktigt att ni anmäler er till värdarna när ni kommer till passet så de kan pricka av er så vi vet att ni har kommit
Har ni frågor/funderingar eller om inte inloggningen till Appen funkar så kontakta oss via denna mail webbokning@osthammar.friskissvettis.se så hjälper vi er.
Det absolut bästa sättet att boka plats på är via Appen, det är det sätt vi helst ser att du bokar på.
.
.