5 tips för sommarträningen i Friskis Go

1. För dig som vill känna vinden i håret

Släpp skärmen en stund och ge dig ut med ledaren som guidar i lurarna. Testa till exempel Wogging. Här varvar du gång och jogging med extra mycket pepp från musiken. 

 

2. Om du gillar utmaningar 

Peppa igång sommarlovet med Sommarpeppen. Under kategorin pass hittar du massor av inspiration och övningar för barn och unga att köra tillsammans med kompisar eller vuxna. Vad sägs till exempel om Akrobatiklek eller Ninjaduellen?

3. Hitta tid för vila och återhämtning 

Yoga där du är och som du är. Ge dig själv en liten stund att andas och landa in i dig själv för att fylla på med ny energi i sommar. Varför inte utomhus på bryggan?

4. För dig som jobbar

Kvar på kontoret? Upptäck Friskis Timeouter, korta rörelsepauser för olika tillfällen. Perfekta för att ladda på med ny energi i både kropp och knopp under arbetsdagen.

5. Hitta en skön rutin

Att haka på ett program och få en färdig plan kan göra det lättare att få till träningen. Under sommaren fyller vi på med program för dig som är nyfiken på styrketräning.

 

BONUS

Är du på hemmaplan och sugen på en svettig picnic för kroppen? Häng med på vår Utejympa på Kungsgärde, varje måndag och onsdag 18.30 hela sommaren! Och passa på att ta med nån du gillar också. Det är gratis och öppet för alla!