Spela video

I lust och olust

Vi människor är lustiga. Vi kan vakna glada utan anledning, men lika gärna som trassliga nystan utan motivation. Ibland är allt lust. Ibland bara olust.

Livet är inte linjärt, inte alltid en räkmacka. Med- och motgångar avlöser varandra. Därför är det ok att du är jättepepp på att träna ibland och totalt opepp dagen därpå.

Vi finns där genom livets alla skeden, för att motivera dig att träna, men utan pekpinnar och krav. För att vi vet att rörelse skapar glädje och gör dig redo att möta livet och få ut mer av det.

I lust & olust.

17 träningsställen i Stockholm

I ditt träningskort ingår all träning på alla våra 17 träningsställen – från Kista till Farsta och i centrala Stockholm – och alla pass utomhus.

Fortfarande lite opepp?

Träna på nolltid

"Jag är trött. Det har varit en lång vecka. Jag har godis hemma". Vi fattar, det finns hur många ursäkter som helst för att inte träna. Men att träna behöver inte nödvändigtvis ta lång tid. 10 minuters träning är bättre än inga minuter alls.

6 tips när du är opepp på träning

Hitta rutiner som håller

Det är lätt att gasa på och köra igång i januari. Men många kommer av sig efter bara några veckor. Med en schysst rutin blir det lättare att hålla i träningen i både lust och olust. Här kommer våra bästa tips!

Så skapar du en schysst träningsrutin

Få inspiration på ett pass

Tuffa spinningpass, mjuk yoga, endorfinrusig löpning eller fokuserad skivstång. Oavsett om du vill bli starkare, rörligare eller piggare har vi träningen för dig. Välkommen att testa så kommer träningslusten kanske smygande. 

Välj bland 1000 pass i veckan

Få hjälp i gymmet av en tränare

Våra gym är fullt utrustade med moderna maskiner, podier och fria vikter. Här kan du träna själv eller på pass för att få tips och ny inspiration. I gymmen finns tillgängliga tränare på plats för att guida, tipsa och svara på frågor – helt gratis för dig som är medlem, precis som alla pass.

Hitta ditt närmsta gym

Träna 05.00-24.00

Få tid till träningen. På fem av våra anläggningar kan du träna från tidig morgon till midnatt: 05-24 söndag-torsdag och 05-21 fredag-lördag.

Spela video