Vår bokningsapp är uppdaterad med nytt utseende och nya funktioner.
Det här är nytt:
Vi kommer löpande jobba med att förbättra appen både på kort och lång sikt.
Logga in på nytt första gången
Första gången du använder den uppdaterade appen behöver du logga in på nytt. Det gäller oavsett vilken mobil du har. Dina tidigare bokningar/köplatser finns kvar.
Bokade pass i kalendern
Kalendersynkningen finns kvar även i den uppdaterade appen. Om du valt "Lägg till kalender" på nytt lägger sig passen dubbelt i kalendern. För att ta bort en av kalenderprenumerationerna gör du så här: Gå till "Inställningar" i telefonen och välj "Lösenord och konton" - Prenumererade kalendrar - markera den du vill ta bort (den nya heter "Activity calendar").
Om appen inte funkar
Du som uppdaterat din iPhone eller Ipad till den senaste versionen av iOS behöver även uppdatera vår app för att den ska fungera. För dig som har en Androidtelefon fungerar appen även om du inte har uppdaterat den. När du har uppdaterat appen måste du logga in på nytt.