Här nedan kommer information om hur man ska göra och vad som behövs för att man ska kunna boka …
Ladda ner appen enligt instruktionen nedan,
vid problem med inloggningen skicka ett mail till oss med dessa uppgifter nedan så kan vi uppdatera medlemsregistret med de rätta uppgifterna så du kan boka pass.
Förnamn & Efternamn
Personnummer (de 8 första siffrorna)
E-post adress som Du vill använda vid bokningen
Nummer på medlemskort och träningskort och vilken sort av träningskort Du har, klippkort eller terminskort.
Mobilnummer frivilligt
Skicka dina uppgifter till denna adress: webbokning@osthammar.friskissvettis.se
Om du har problem med att bl.a boka så går det att boka sig genom att skicka sms till de olika orternas bokningstelefoner :
Alunda: 0768-691869
Gimo:0736-561375
Östhammar:0766-001919
Öregrund: 0707-367720
Uppge Namn, vilket Pass och på vilken Ort Du vill boka dig
Så här använder du appen eller internetkoppling till vårt nya medlemssystem
Du måste vara medlem och ha ett giltigt träningskort/klippkort för att kunna boka dig i Appen!
Sök upp appen Bokningsappen i Appstore eller Google Pay (observera INTE ”Bokningsappen Friskis” om du får upp den vid sökning)
Hämta och Öppna
Första gången du använder Bokningsappen anger du Östhammars anläggnings-ID som är: 1685
Anslut
Användarnamn: Din epost-adress som du registrerat hos oss
Lösenord: de åtta första siffrorna i ditt personnummer, ÅÅÅÅMMDD
I appen kan Du se alla schemalagda pass, Boka och Avboka pass för egen räkning, och se vilka pass du har bokat.
Du kan boka ett pass 6 dagar i förväg.
Du måste avboka passet 3 timmar innan passet börjar
Internetkoppling
Från vår hemsida, kan du logga in i medlemssystemet
Samma inloggning som ovan.
Här kan du göra samma sak som i appen, men också, redigera personuppgifter och byta lösenord.